Translate

30 oktober 2013

Irriterande dag

Trött och ganska lätt irriterad nu...
Först så va "utbildningen" idag en stor besvikelse! Det va bara 45 minuters information OM utbildningen. Och nu måste jag valideras av en handläggare på Arbetsförmedlingen för att se om jag klassas som godkänd för att gå kursen. Hmm, jag har redan en klar utbildning som florist, inga problem med gymnasiebetyg eller nått sånt, och jag inte heller gå in under kategorin långtidsarbetslös. Chanserna för mig att godkännas känns ju ganska överväldigande låga just nu...



Sen vandrat ut till shoppingcentret en bit utanför stan, och självklart rakt motsatta sidan av stan hemifrån, för att köpa färgpatroner. Tro givetvis att just den modellen som vi skulle ha inte fanns inne i nån av butikerna där ute! Så det blir till att knata tillbaka på fredag igen, när nästa leverans kommit in... Jag som ville börja sätta ihop alla bilderna till portfolion! Mer än bara se dom på datorskärmen då såklart... Bok, pennor, fototejp, allt sånt har jag, men inte själva fotona. Så irriterande!





Det mest glädjande just nu är att skratta lite åt katten som fryser om tassen när hon sticker ner den i mitt glas med isbitar ;P mitt lilla knäppa Hjärtetroll <3

Nu åker datorn ner på bordet igen, och jag ska lägga mig i famnen hos mitt andra, lite större hjärta :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar